Shoppa o städa...

Igår träffade jag ju som sagt min syssling Johanna och vi gick runt lite på stan och shoppade loss :P Det vra trevligt att träffa henne och komma ut från huset lite. Har ju varit sjuk sen jag kom hem från London så jag har typ inte lämnat huset på 1½ vecka... Men igår fick jag gå av mig lite energi.

Och idag fortsatte urladdingen :P Jag har nämligen städat här hemma idag! Det var så skitigt :P Jag har dammat lite och dammsugit och nu ska jag snart käka. Jag har dessutom hunnit med att slå in några julklappar som inhandlades i London och har rimmat på dom oxå :) Jag lyssnade på när min lillebror sände radio oxå imorse innan jag började städa^^ Guud, vad mkt jag har hunnit med och klockan är bara två!! Hahaha xD Men nu ska jag käka resterna från det jag lagade igår, mums var det! :D

Här får ni en skitbra låt att lyssna på:


<3

Kommentarer
Postat av: ida

jack johnson <3

2009-10-18 @ 23:19:52
URL: http://idakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0