Jaa, vad ska man säga?

Idag började verkligen inte som jag ville! Mådde jätteilla imorse och var tvungen att gå ner till toan och... ni fattar va? Men efter det kändes det mkt bättre. Var väl kanske så att spänningen i kroppen släppte lite, eller så var det bara det att jag var skittrött, fast jag brukar inte må så illa om jag är trött... Jag var ju så smart igår när jag slutade, jag hade ju jobbat nästan hela dagen och var ganska trött, men jag satt ändå inne på internet och msn länge eftersom jag kände att jag inte var så trött som jag trodde. Så jag får väl kanske skylla mig själv ifall det var av trötthet som jag mådde så illa! Det kanske var en blandning. För illamåendet kom tillbaka lite efter ett tag men jag hoppas att det försvinner igen så fort jag kommer ut. Vi får hoppas det för det vore skönt om jag kunde komma in lite mer i rutinerna och livet här. Tror att jag skulle njuta mer av mitt jobb då! Som det är nu är jag ju inte van att ha och göra med så små barn som Eve och det är ganska utmattande att ta hand om henne eftersom jag måste se till henne nästan varenda sekund så att hon inte stoppar nått i munnen som hon inte får, eller trillar och slår sig... Men jag hoppas (och tror) att så snart jag har kommit in lite mer i det så kommer nog allt illamående på morgonen släppa, jag brukar nämnligen må illa men inte så mkt! Och det var ju så typiskt att det var idag oxå när jag ska träffa Sofia för första gången och käka lunch med henne... Jag får väl ta något lätt... Hoppas att hon är trevlig iaf! Och att vi kan ses nån mer gång!

Nått annat som jag blev lite ledsen när jag såg var att svenska kyrkans au pair-träffar är på onsdagkvällar kl halv 8... Och jag jobbar ju till 9 varje vardag... Men jag ska höra med mamman om jag kanske kan få sluta kl 7 iaf en onsdag i månaden! Vore så kul att kunna vara med ibland. Och jag har räknat ut att om jag är här i 9 månader så blir det ju bara 9 kvällar! Och 9 kvällar på nästan 1 år som jag slutar 2 timmar tidigare tycker jag att dom kan bjuda på. Hoppas bara att mamman känner så oxå.

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning det sista innan jag skuttar iväg och träffar Sofia. Hejsvejs

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww hjärtat <3 du måste ju ta hand om dig!!



Hoppas de låter dig gå på träffarna, det är nog skönt att ha någonstans där man kan koppla av.



Vi saknar dig här hemma!!

2009-10-01 @ 12:53:39
Postat av: evelina

det var föresten jag som skrev det där inlägget :DD

2009-10-01 @ 12:54:34
Postat av: Eva

Hoppas att det inte är så att du börjar bli sjuk. Håller med Evelina, se till att ta hand om dig.

Men du, tänk på att det finns en massa ettåringar som är på dagis och där kan de ju inte gärna vara kollade varenda minut.. antar jag.

Kom ihåg att andas!

Kram

2009-10-01 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0