Hejhej

Nu sitter jag här i mitt rum i Mosås^^ Har varit i Sverige i typ 3-4 dagar och det känns redan som om det var länge sedan jag var i London... Men jag har börjat leta efter en ny familj som jag kan åka till efter jul. Så jag hoppas att jag kommer iväg igen! Ska ju dit med familjen på slutet av höstlovet och om jag har hittat nån familj så kan jag ju träffa dom då :) Men nu ska jag som sagt vara kvar i Sverige iaf till jul! Sen får vi se vad som händer. Ska väl gå eller ringa till Willys i nästa vecka, hoppas att jag kan få jobba lite iaf så att jag kan få lite pengar att göra av med. Förväntar mig ju inte att dom ska ge mig hur mkt tider som helst men nån tid i veckan iaf vore ju bra :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan ska jag baka muffins^^ Eva kommer hit sen så vi ska fika, prata och sedan ska vi till Tonår och spela Guitar Hero! Ska bli så grymt kul! Älskar Guitar Hero. Och så ska det bli så kul att få träffa Eva igen och prata av sig lite och få höra allt om hennes praktik! Så idag kommer nog bli en väldigt lyckad dag! (om jag lyckas med muffinsen) ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Tycker jag låter bra!



Fast... Guitar Hero är ju världens svåraste spel xD Baka muffins kanske jag kan göra däremot. Jag har ett muffinsrecept sittandes på väggen framför mig... kanske dags att testa? ^^

2009-10-10 @ 01:07:17
Postat av: Eva

Det var väldigt mysigt att träffa dig igen. :) Det får vi göra om någon dag? Kram

2009-10-10 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0