Hejhej

Jag har ju inte riktigt skrivit på ett tag nu... Men jag har helt enkelt inte haft nått att skriva om! Det har inte hänt så mkt, jag har gått hemma och klurat och så har jag jobbat lite, inget intressant att skriva om. Men igår eftermiddag/kväll var jag hemma och hälsade på Evelina som fyllde år i lördags och grattade henne lite :)

Vi var som vanligt helt knäppa och gjorde massa konstiga saker^^ När vi var på väg hem från Ica så började vi fundera på vilken väg vi skulle ta runt ett hus och det slutade med att vi båda började tassa lite på tå och precis SAMTIDIGT så hoppade vi åt var sitt håll så att vi korsade varandra! xDxD Vi krockade inte lr nått vi bara hoppade lite snyggt och korsade varandra, helt spontant och utan att ha sagt nått om det! Det måste ju ha sett ut som om det vra planerat och inövat!! xD Hahahaha

Sedan fortsatte vi på det spåret och kom på saker hela tiden som var konstiga och som vi inte fattade hur vi ens kunde komma att tänka på! :P

<3

Kommentarer
Postat av: evelina

det är bara du och jag som kan göra det där xD

2009-11-03 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0