Gamla bloggen

Nu har jag tagit tag i den gamla bloggen igen och börjat om. Nu tänkte jag skriva olika citat varje dag (om jag kommer ihåg det bara). :P Så om ni vill läsa om dumma, smarta, roliga och seriösa citat från kända och okända personer så kan ni ju titta in där nån gång ibland: kikiliciousnow.blogspot.com

Ni får gärna regestrera er som följare om ni går in och kollar ibland, för det vore kul att veta vem som läser den om det är nån som gör det^^ Och kommentera gärna, både där och här, ni behöver inte skriva massor ett Hej räcker så att jag vet att det är nån som läser.

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Varför två bloggar? :) Kan du inte skriva små citat i den här? Kram

2009-10-19 @ 18:47:22
Postat av: Vic

Jag har aldrig slutat läsa, och nu har jag dessutom dubbelt så mycket att läsa typ!



Vad taggat det blev xD

2009-10-19 @ 22:03:49
Postat av: Malin

Klart att jag laser :D

2009-10-21 @ 00:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0