Mums :D

Igår och idag har jag varit flitig!

Igår gjorde jag följande saker:
- Diskade
- Strök tvätt
- Lagade mina byxor
- Städade lite på mitt rum
- Lagade en ganska god panpizza (man skulle göra den i stekpanna) :O

Idag har jag:
- BAKAT!!!!
- Diskat

MUMS vad gott det blir! Måste säga att jag blev förvånad över hur duktig jag var^^ Först gjorde jag några kakor som heter "goda kakor" och det stämmer! Sen gjorde jag, håll i er nu, en rulltårta! Haha, jag hade fått för mig att det ska vara jättesvårt men så himla svårt va de ju inte! Men den ser gooood ut :D Får vi se vad mamma säger när hon kommer hem och sylten är slut :P

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Du glömde säga att du gick lite vilse och var på ett roligt möte igår också. Eller ja, jag tyckte att det var kul i alla fall. :)

2009-11-06 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0