London? :D

Jaa, det kanske blir London igen :) Har pratat med en familj i London som verkade intresserade och jättebra! Men dom skulle prata med några tjejer till innan dom bestämde sig, men dom verkade ganska positiva så det är ju bra! :D Men jag uppdaterar er när jag fått veta nått mer :D
Dessutom pratade jag med Vic idag och han gav mig detta fina rim på min julklapp till farmor. Tyckte att det var så fint att det borde visas upp:
"Det går ingen nöd på dig, om du saknar en såndär rund, lysande grej, det ska du nog snart inse, när du ser vad du fått av mig!"
"Det går ingen nöd på dig,
om du saknar en såndär rund, lysande grej,
det ska du nog snart inse, när du ser vad du fått av mig!"
<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Jaa. Det var nog julens bästa rim, för min del :P Men London ftw! Hoppas hoppas!

2009-12-24 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0