Hej igen^^

Ojdå! Nu var det verkligen längesen jag skrev nått sist! Jag har jobbat en del och när jag har varit hemma har jag inte tänkt på det... Jag har varit så fokuserad på att skriva citat i min andra blogg :P Men nu kom jag på det! Men vad har hänt som är värt att skriva om... Jag har jobbat... Och när jag inte har jobbat så har jag varit hemma eller handlat julklappar (bland annat... Blev en del grejer åt mig oxå) :P
Idag skulle jag vara hemma hela dagen och fixa lite hade jag tänkt men så ringde Willys Almby förut så det blir till att jobba istället^^ 15-21.10 Ganska lagom tid måste jag säga! Nu sitter jag och ska slå in lite julklappar som jag köpt och det slog mig att fast jag har minst en julklapp till alla så ser det ut som om det är väldigt lite julklappar!! Så jag kollade på mitt konto och jag har lite pengar kvar så fast jag är klar med julklappshandlingen tror jag att jag ska handla lite till^^ Det är ju så roligt att julhandla och slå in julklappar och så :) Men jag får se, kanske hittar på nått annat, som familjen kan ta del av :P
Nu ska jag fortsätta med julklappsinslaget!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0