Västhaga

Nu drar jag iväg för att kolla in Willys i västhaga där jag kanske ska jobba lite i höst. Om jag inte åker till London vilket, om jag förstod Anne rätt, fortfarande finns en chans! Efter västhaga ska jag hälsa på Eva och laga lite mat med henne och lyssna på Sarah Kelly :)

Kan inte sluta tänka på London! Vore verkligen jättekul att bo där några månader och jobba som au pair :D Komma hemifrån och prova på att leva i en storstad som jag alltid längtat till! Klarar inte av lilla Örebro snart! Men det känns som om man kanske kommer känna lite annorlunda efter att ha provat på storstadslivet ett tag, eller så blir jag fast där :P

Jaja, nu måste jag stäna av datorn och åka om jag inte ska bli försenad, och hur bra är det att vara försenad första mötet :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0