Sovmorron... nej.

Sovmorron idag då? Man skulle kunna tro det, det var iaf det jag hade satsat på... men så fel man kan ha! Blev väckt av pappa imorse som ringde och sa att han var förkyld så han kommer hem idag istället för imorrn kväll. Så han ville att jag ska komma och hämta honom i Kumla om en liten stund. Så han tänkte bara se så att jag inte hade planerat nått utan att jag kunde åka och hämta honom. Och efter att ha blivit väckt sådär så kan man ju inte somna om så jag la mig och kollade på NCIS. Som jag köpte första säsongen av på CDON för ynka 99kr! Handlade man för över 100kr fick man köpa en säsong av ett visst antal utvalda serier :) Det tyckte jag var väldigt bra :)

Men nu sitter jag och lyssnar lite på musik och väntar på att jag ska åka och hämta pappa. Ska väl laga lite mat sen innan jag åker och jobbar i eftermiddag oxå, men det orkar jag inte tänka på nu, det får jag planera då... :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0