Rent och fint

Nu har jag precis städat mitt skrivbord och framför allt lådorna under skrivbordet!! Massa skit där måste jag säga! När jag var klar hade jag kastat så mkt att jag fått ner nästan allt som låg på skrivbordet i lådorna (och det var inte lite)! Men det är ju inte så kul att rensa även om det behövs göras lite då och då så jag gjorde det lite roligare genom att kolla på CSI New York under tiden^^ Det är så jag löser det mesta tråkiga som behöver göras hemma! Typ städa, plocka undan, hänga och vika kläder. Men jag måste erkänna att jag kollar på CSI NY oftare än vad jag städar ;) Men det är ju så bra!

Tror att jag ska hinna med ett avsnitt nu, ska åka och hämta pappa vid tåget lite senare. En av fördelarna med att ha körkort, man kan välja mellan att åka och hämta pappa och fixa maten :P Jag gillar iofs att laga mat men ibland orkar man inte och då är det skönt att ha nått att välja på!

Tänkte slänga med en liten bild på mig oxå, enjoy:


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0