Rätt jobb?? xD

Nu har jag jobbat hälften av helgen och jag måste säga att när man vant sig med cash guard är det bäst!! Längtar inte tills jag ska jobba på willys i västhaga eller marieberg när man måste räkna alla pengar :P

Jag tänkte på en sak idag, jag har verkligen hamnat på fel jobb! Jag har ju jättesvårt att spara pengar i vanliga fall men ni kan ju gissa om det är svårare när man sitter i en kassa och det kommer folk som handlar massa goda saker hela dagarna!! Sitter typ och tänker: "Det där kanske man skulle köpa..." "Det där verkar ju gott...". Kan väl erkänna att dom där tankarna kommer väl fram i mitt huvud kanske 50 gånger per arbetsdag... Var alltså ;) haha

Men nu ska jag chilla lite för jag ska ju jobba 10-19 imorrn me... Men det är faktiskt ganska kul och det är alltid folk vid kassorna på willys i almby har jag märkt så det bli aldrig långtråkigt eller segt :)

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Du måste få en hel del spännande uppslag på vad man kan laga för mat när du ser vad olika kunder köper? ;P

2009-08-30 @ 21:37:33
Postat av: Kiki

Jaa, det kan man lugnt säga! Men så köper ju många mat till hela veckan samtidigt så det kan vara lite klurigt att veta vad som ska vara till vad ^^

2009-08-30 @ 22:12:22
URL: http://thisismepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0