London? :)

Fick ett trevligt telefonsamtal från London idag :) Det var Anne på swedecare som ringde mig och undrade om jag fortfarande var intresserad att åka som Au pair för hon hade hittat en familj som hon tyckte passade mig, så nu har hon mailat mitt Dear family-brev o mitt mobilnummer till den familjen så att dom kan kontakta mig om dom är intresserade. Och det bästa är att dom är i Sverige nu så om dom är intresserade kan jag kanske få träffa dom den här veckan :D

Dessutom ringde dom från Willys Almby idag och undrade om jag kan jobba där i helgen så jag har fullt upp att göra den här veckan! Hoppas att familjen ringer eller mailar snart så att jag kan börja planera!! :D Eller att jag får veta att dom inte är intresserade så att jag kan börja planera min höst här i Sverige! Nu ska ja fortsätta kolla på CSI NY, det har ju börjat igen på måndag kvällar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0