Jobb^^

Satt och kollade runt lite på facebook och så när telefonen ringde för kanske en timme sen. Det var kassaansvariga från willys som undrade om jag kunde jobba ikväll så jag ska visst jobba mellan 3 och halv 9^^ Det hade jag ju inte planerat men lite extra pengar sitter ju aldrig fel :P Dessutom ska jag jobba lite på västhaga imorrn och nästa vecka så jag har en del att göra fast jag inte går i skolan. På lördag ska jag dessutom servera på ett bröllop så jag har ganska mkt planerat :P Iaf mot vad jag trodde att jag skulle ha^^

Så jag får väl ta och käka om en halv timme och sen göra mig iordning för jobbet :) Har inte jobbat sen i fredags förmiddag så det känns lite konstigt eftersom jag hade vant mig vid att vara därifrån högst två-tre dagar och nu känns det som om det var slut på jobbet eftersom jag inte varit där på ett tag... Men nu får jag hoppas att jag inte glömt massa koder :P Måste dessutom läsa massa papper jag fick från västhaga innan imorrn eftermiddag och skriva under att jag läst dom. ORKA! Men jag får väl ta och läsa det ena häftet nu iaf så har jag inte så mkt kvar tills imorrn.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0