Home again :)

Nu har jag kommit hem från planeringen. Ska snart käka pappas berömda kebabpizza :) Gillar egentligen inte kebab så mkt eftersom jag tycker att det mesta köttet är ganska äckligt men den här pizzan är SÅÅÅ god! Sen kanske jag ska rensa lite mer, gjorde klart några lådor till innan jag åkte och nu känns det som om det kommer bli lite mer ordning iaf :) Hoppas att jag kan få undan lite av allt som tar upp mitt golv och mina väggar snart!

En sak som är bra med att rensa är att man (iaf jag) hittar massa grejer som man letat efter och till slut kommit fram till att man måste ha slängt lr tappat bort :P Men det visar sig att man lagt undan det på nått bra ställe så att man ska veta vart det är xD hehe.

Märker att det blir mkt tjat om städning och sånt men just nu är det typ det som mitt liv består av :P Men jag hoppas att det kommer lite mer spännande saker snart att skriva om!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0