Helgen

Ännu en rolig helg nu då...
Jobbar lite idag på almby för att lära mig hur man ska göra där o så sen ska ja jobba HELA helgen! O då menar ja HELA helgen! jobbar 10-19 både lördag och söndag... Inte jättekul att sitta på jobbet hela helgen men man tjänar ju en del eftersom de e dubbelt betalt typ hela helgen :P Så ja får väl stå ut^^ Och det är inte så hemskt att jobba heller. Nu börjar jag ju kunna dom flesta koder till och med dom som inte kommer så ofta :) Men det ska bli skönt när den här helgen är över för då har jag typ lika mkt som jag jobbade under veckorna när jag sommarjobbade... Och jag skulle ju ha mitt sommarlov efter det men jag har jobbat ganska mkt för att vara ledig ;) haha



Nu ska jag väl kolla lite på gamla serier och sen ska jag laga mig lite mat innan jag drar iväg till jobbet :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0