CSI NY igen ;)

Japp det får väl bli så^^ Har bestämt mig för att rensa ut hela mitt rum den här hösten (om jag inte åker till London som au pair men det verkar inte som om det blir nått med det...) Så jag har börjat med skrivbordet och nu är det väl bara att fortsätta antar jag :P Tänkte ta några andra lådor idag, men som sagt blir det ju så tråkigt så jag sätter nog på ett avsnitt av CSI NY i bakgrunden^^

Senare ska jag iaf iväg och planera scouthösten och det känns lite konstigt eftersom jag inte vet om jag kommer vara med men som sagt var är det väl det troligaste alternativet. Känns ju iaf inte som om jag ska ta på mig massa saker att göra eller ha hand om programet någon av gångerna utan jag får väl säga som det är och sedan hjälpa till om det är någon som behöver hjälp om det visar sig att det inte blir London. Just nu känns det nästan som att det kvittar, jag kommer nog ha väldigt kul oavsätt om jag är i London eller här men jag vill bara veta så att jag kan börja planera hösten! Känns så konstigt att inte veta var jag kommer vara om en månad, om jag kommer vara här hemma där jag alltid har varit eller om jag kommer bo i en annan familj i London... :) Men det löser sig nog, jag får nog veta senast på lördag. Så innan dess får jag väl försöka att hålla mig sysselsatt med t.ex. städnig och rensning som jag ska fortsätta med nu :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0